…et olla parim – Ettevõtluskõrgkool Mainor

„Tulevikku ennustada ei saa, kuid teame, et seda kujundavad parimad. Ole üks neist!“ Kampaania toetub tervikuna kolmele põhiargumendile (erialad, asukohad, lisaväärtused), mis omakorda toetavad EEKM peamist lubadust ning kampaaniasõnumit „Et olla parim!“.

Esimeses laines kuvati EEKM peamisi argumente võimendavaid interaktiivseid bännereid, kus erinevatel bänneritel kutsuti inimest üles tegema valikut just teda huvitava eriala osas; just talle sobiva asukoha osas; just tema jaoks olulise lisaväärtuse osas.

Kampaania teises, retargeting laines sihiti esimeses laines bänneritel klikkinud internetikasutajaid täpselt vastavalt tehtud valikule. Inimesele kuvatakse juba konkreetselt teda huvitanud eriala või asukoha bännerit. Näiteks kui inimene tundis esimeses kampaanialaines huvi arvutimängude disaini eriala vastu, siis teises laines näidatakse talle just selle erialaga seotud bännereid.

Kui 2013. aasta samal perioodil oli EEKM-i sisseastumisavaldusi 111 ja 2014. aastal 93, siis 2015. aastal ehk antud kampaania perioodil on tulemuseks 215 avaldust (kasv võrreldes eelmise aastaga 131 %). Sealhulgas toimus peamine kasv eestikeelsete erialade osas: 2014. a. oli avaldusi eesti õppekeelega erialadele 54, käesoleval aastal aga 162 (kasv 200 %). Vene õppekeelega erialadel kasvas avalduste arv aastaga 39-lt 54-le (ehk 38 %).


Eesti Ettevõtluskõrgkool MainorKampaaniaKlient aastast 2015